Politika zasebnosti in Splošni pogoji poslovanja
Spletni naslovi podjetja Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. so: https://trmoglavka.si/ in https://rezervacija.trmoglavka.si/ https://trgovina.trmoglavka.si/ in druge poddomene.
Pod imenoma Trmoglavkina trgovinica in Trmoglavka delujem Trmoglavka, Brigita Ložar s.p.. Vsi izdelki in storitve na tej spletni strani so plod lastne izdelave in avtorska dela, zaščitena z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah. Kakršna koli nepooblaščena distribucija fotografij, videov, priročnikov, krojev in drugih vsebin je z zakonom prepovedana.
Zbiranje in obdelava osebnih podatkov
1. Splošno
Trmoglavka – drugo izobraževanje, kreativne storitve in rešitve, Brigita Ložar s.p., Kmetičeva ulica 10, 1236 Trzin, DŠT: 57197954 (v nadaljevanju upravljalka) sledim načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov, zato potrebujem vašo potrditev, da lahko osebne podatke, ki sem jih pridobila z vašo prijavo na naše storitve in v anketah, uporabljam, hranim in obdelujem za določene namene. Zbrane osebne podatke bom uporabljali izključno za storitve in v anketah, ki jih ponujam, hkrati pa bom storila vse potrebno, da jih zaščitim pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
2. Katere osebne podatke zbiram?
- ime in priimek;
- naslov za dostavo, če je le-ta relevanten podatek za storitev;
- podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba);
- naslov elektronske pošte;
- kontaktno telefonsko številko;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini ali v anketi;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu;
- za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, upravljalka ne odgovarja.
3. Za katere namene zbiram osebne podatke?
Upravljalka teh podatkov ne bo uporabila v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Upravljalka bo podatke uporabnikov uporabila za proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkih, ter za kreiranje novih storitev in izdelkov, pošiljanje promocijske e-pošte in vprašalnikov za spletno trgovino www.headstrog-concept.eu in https://trmoglavka.si, katerih obeh lastnica sem sama upravljalka. Upravljalka podatke uporablja tudi za obveščanje naročnikov spletnih novic ter naročnikov storitev, kot npr. tečajev. Vsi uporabniki se lahko odjavijo od vseh promocijskih sporočil. Upravljalka lahko podatke uporabi tudi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi bo upravljalka zaupala le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.
Upravljalka ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovala osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočila tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije na studio@trmoglavka.si.
4. Dodatna pojasnila
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, mi to lahko sporočite na elektronski naslov: studio@trmoglavka.si
Ližnjan, Trzin, 27. julij 2021
Posodobitev: Trzin, 28. oktober 2022
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.trmoglavka.si in rezervacija.trmoglavka.si
Splošni pogoji spletnih strani na domeni trmoglavka.si in rezervacija.trmoglavka.si so v lasti podjetnice Trmoglavka, Brigita Ložar, s.p. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in OZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino in blogom Trmoglavka.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., z registrirano osnovno dejavnostjo drugo neopredeljeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Trmoglavka.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje https://trmoglavka.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto prodajalca (ime in sedež prodajalca, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Izdelki in storitve na Trmoglavka.si in njenih poddomenah so redno ažurirani. V primeru, da izdelki niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno in jih ni mogoče naročiti. V kolikor izdelki niso na zalogi, se s stranko, ki tak izdelek naroči po naročilu, dogovori vse potrebne podrobnosti o izgledu, velikosti in roku dobave po elektronski pošti ali po telefonu. Vsa naročila so zavezujoča.
Jasno je opredeljen tudi način prijav na izobraževanja, njihova vsebina in trajanje ter plačilni pogoji.
Personalizirana naročila izdelkov
Večina izdelkov se da naročiti tudi po želji strank. Od personaliziranega naročila ali naročila po željah in navodilih strank ni možno odstopiti in ga je stranka dolžna plačati, če je pristala na izgled izdelka in mere ter specifike izdelka ustrezajo naročenim.
Prijave in plačilo kotizacij za izobraževanja
Prijava na storitev ali izobraževalni program se izvede z izpolnitvijo spletne prijavnice ali spletnega naročila ali preko e-pošte studio@trmoglavka.si. Spletna prijava se šteje kot pogodba o opravljanju storitev. Potrditveni email, poslan prijavljeni osebi, šteje za potrdilo o sklenjeni pogodbi.
Navodila za plačilo in rok plačila za posamezno storitev, izobraževalni program prejmejo vsi prijavitelji po prijavi na e-poštni naslov, ki so ga navedli na prijavnici.
S prijavo in plačilom kotizacije na katerokoli storitev ali izobraževalni program se prijavitelj zavezuje, da v opredeljenih rokih uredil plačilo, posredovanje določenih informacij potrebnih za uspešno sodelovanje ali druge dogovorjene obveznosti.
Odpoved prijave
Ponudnik si pridružuje pravico, da vsako prijavo zavrne oz. odpove brez obrazložitve. To velja tudi v primeru, da je stranka že nakazala denar. V tem primeru ponudnik denar vrne.
Odpoved s strani stranke v primeru prijave na izobraževanje je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov studio@trmoglavka.si ali po redni pošti. Skrajni rok za pisno odpoved brez obveznosti plačila kotizacije je 7 dni pred datumom storitve, začetka izobraževalnega programa. V kolikor je poslana po redni pošti, se pravočasnost ugotavlja na podlagi poštnega žiga z datumom na ovojnici pošiljke. V primeru kasnejše odpovedi prijave, vam bo ponudnik kotizacijo zaračunal v celoti.
Odpoved s strani stranke po preteku roka iz prejšnjega odstavka, v skladu s 13. tč. 5. odst. 43. č) člena ZVPot, ni možna, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega naročila (kot naročilo šteje prijava, kot izrecno predhodno soglasje pa šteje prejem prijavnice, s katero soglaša, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Za posamezne storitve, izobraževalne programe lahko veljajo posebni pogoji poslovanja, ki so navedeni na prijavnici in se mora prijavitelj z njimi izrecno strinjati.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– s plačilno kartico ob naročilu
– s Paypalom
– z nakazilom na račun upravitelja samostojne podjetnice Trmoglavka, Brigita Ložar, s.p. po ponudbi / predračunu.
Stroški pakiranja in dostave so brezplačni, razen, kjer je iz košarice razvidno drugače.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Kupoprodajna pogodba (naročilo ali prijava na izobraževanje) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila oz. prijave na vpisan elektronski naslov.
Minimalna vrednost naročila
Minimalnega zneska naročila na spletni strani ni.
Cene
Cene ne vsebujejo DDV, ker Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. nisem zavezanka za obračun DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcijske cene izdelkov, ki so jasno označene, veljajo izključno samo za izdelke, ki so na zalogi in v času trajanja akcije.
Promocijske kode
Občasno bralcem e-novičk ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici vnese v posebno okence “koda” in potrdi s klikom na gumb “Dodaj”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.
ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA
Pri pogodbah za naročeno blago, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju na elektronski naslov (studio@trmoglavka.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, razen za izdelke po naročilu in personalizirane izdelke, ki so po izvedenem predplačilu in predogledu izdelka (slika po elektronski pošti ali drugih komunikacijskih kanalih) že izdelani Za pravočasno odpoved šteje datum odpošiljanja, razviden s poštnega žiga na ovojnici.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., Kmetičeva ulica 10, 1236 Trzin.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemam.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži, ki prav tako ne sme biti poškodovana.
ODSTOP OD NAROČENIH STORITEV
Odpoved s strani stranke v primeru prijave na izobraževanje je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov studio@trmoglavka.si ali po redni pošti. Skrajni rok za pisno odpoved od tečaja brez obveznosti plačila je 7 dni po datumu začetka izobraževalnega programa. V kolikor je poslana po redni pošti, se pravočasnost ugotavlja na podlagi poštnega žiga z datumom na ovojnici pošiljke. V primeru kasnejše odpovedi prijave, vam bo ponudnik kotizacijo zaračunal v celoti.
V kolikor je poslana po redni pošti, se pravočasnost ugotavlja na podlagi poštnega žiga z datumom na ovojnici pošiljke. V primeru kasnejše odpovedi prijave, vam bo ponudnik kotizacijo zaračunal v celoti.
Odpoved s strani stranke po preteku roka iz prejšnjega odstavka, v skladu s 13. tč. 5. odst. 43. č) člena ZVPot, ni možna, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega naročila (kot naročilo šteje prijava, kot izrecno predhodno soglasje pa šteje prejem prijavnice, s katero soglaša, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Za posamezne storitve, izobraževalne programe lahko veljajo posebni pogoji poslovanja, ki so navedeni na prijavnici in se mora prijavitelj z njimi izrecno strinjati.
ODSTOP OD NAROČENIH IZDELKOV
Skrajni rok za odstop od nakupa izdelkov je brezplačen v primeru, da artikli niso izdelani po meri in tudi niso odposlani. Za izdelke po meri odstop od nakupa ni možen.
Skrajni rok za reklamacijo nakupa splošnega izdelka je 30 dni. V tem času lahko kupec izdelek vrne v nepoškodovanem stanju, razen v primeru stvarnih napak na njegove stroške, prodajalec pa zagotovi bodisi vračilo denarja, bodisi zamenjavo izdelka.
Če je bil izdelek vidno večkrat uporabljen in/ali dan v kemično čiščenje, za nastalo stanje odgovarja kupec in prodajalec reklamacije ne more upoštevati.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna stran trmoglavka.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Headstrong Concept in Trmoglavka ter logotipa za obe znamki sta v lasti Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., s podatki kot navedeno zgoraj.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova studio@trmoglavka.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Trzin, 16. junij 2022
Posodobljeno: Trzin, 24. oktober 2022
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine trgovina.trmoglavka.si
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: https://trgovina.trmoglavka.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina: https://trgovina.trmoglavka.si/ je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje : Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., Kmetičeva ulica 10, 1236 Trzin, matična številka: 8839352000, davčna številka: 57197954, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine:https://trgovina.trmoglavka.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.
Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. uporabnikom spletne strani https://trgovina.trmoglavka.si/ ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.
POSTOPEK NAKUPA:
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov studio@trmglavka.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovina.trmoglavka.si.
LASTNOSTI ARTIKLOV
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
CENE
Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni davčni zavezanec. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino.
NAČIN PLAČILA
trgovina.trmoglavka.si (ponudnik) omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (rok plačila predračuna je 3 delovni dni).** **Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
- s plačilom preko sistema Paypal.
- s plačilom s kreditno ali debetno kartico.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun po elektronski pošti ali/in po pošti z naročenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
KODA ZA POPUST
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine trgovina.trmoglavka.si in je lahko časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi enkratno kodo za popust, a naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
UPORABA KODE ZA POPUST
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust, če je ta vezana na vrednost nakupa pred popusti. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, lahko s klikom na “prikaži košarico” ali klikom “na blagajno” v košarici v polje pod seznamom artiklov vnesete kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb “Uveljavi kupon”. Po izbiri načina dostave nadaljujte na gumb “na plačilo”. V naslednjem koraku navedite vaše zahtevane podatke, podatke za dostavo (če so različni od osnovnih) in izberite način plačila. Tudi na tej strani zaključka nakupa je možno vnesti kupon pod specfikacijo naročila pri besedilu “Imate kupon?” s klikom na besedilo “Vnesite ga”. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v tem koraku. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust ,darilni bon) znotraj istega naročila ni mogoča.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
1.Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so na spletni strani trgovina.trmoglavka.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnikai. Prek elektronske pošte studio@trmoglavka.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na studio@trmoglavka.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo ponudnik ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
2. Naročilo je odposlano/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti studio@trmoglavka.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov studio@trmoglavka.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec prevzame in na svoje stroške vrne. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči po zgornjem e-mailu.
3. Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva prejetega plačila, v primeru plačila po predračunu oz.prejetega plačila preko Paypala ali kreditne/debetne kartice. Znesek poštnine se obračuna glede na težo paketa, vse postavke v trenutku naročila so razvidne iz kupčeve košarice. Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. Podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla oz. vas o tem obvestimo.
POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali dostavni službi in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni email studio@trmoglavka.si.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO PLAČILA
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov studio@trmoglavka.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju najkasneje v 15 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.
Ponudnik kupcu za že vplačana in vrnjena naročila vrne kupnino takoj, ko prejme naročilo, od katerega je kupec odstopil, najkasneje pa v 20 dneh po prejemu odstopljenega naročila. Vračilo vplačila ponudnik izvrši na pisno sporočeni bančni račun kupca oz. na isti bančni račun, s katerega je bilo naročilo plačano, če je le-ta podatek iz ponudniku viden.
V skladu s 5. odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.
STVARNA NAPAKA
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodponudnika v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki mora kupec ponudniku sporočiti osebno po telefonu, elektronski pošti ali pisno po pošti. Ponudnik o prejetem obvestilu o napaki kupcu izda potrdilo. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh (2) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika. Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in ponudniku hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec najdete na strani https://trgovina.trmoglavka.si/wp-content/uploads/2024/03/Dopis_stvarna_napaka.pdf. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PRITOŽBA IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudniki se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko o reševanju dogovori preko facebook strani https://www.facebook.com/trmoglavkina.trgovinica/ ali po elektronski pošti na studio@trmoglavka.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova studio@trmoglavka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Izvensodno reševanje potrošniških sporov skladno z zakonskimi normativi Trmoglavka, Brigita Ložar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
NAGRADNE IGRE
Organizator nagradnih iger je podjetje Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., Kmetičeva ulica 10, 1236 Trzin, Slovenija (v nadaljevanju organizator). Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh in socialnih omrežjih, ki jih upravlja organizator, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.
KOMUNIKACIJA
S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.
PRIJAVA NA E-NOVICE
S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice ali ob izvedenem naročilu, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.
To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede s klikom na povezavo “Odjava”, ki je vsakokrat v nogi prejetega sporočila novic. Preklic lahko posreduje tudi pisno na sedež ponudnika Trmoglavka, Brigita Ložar s.p., na e-poštni naslov: studio@trmoglavka.si.
Trzin, 8. marec 2024